Avrupa’da Hırsızlık Dizboyu

594

CSMT Kanallarına bugün düşen haberlerden bir derleme sunuyoruz sizlere bugün

Burak Onay:

Roma İdea Nomentana otelin önünde sabah muavin kılıklı birisi otobüse binip havaalanı mı diye sorup çantamı alıyor ve inip hemen önde bekleyen arabaya atlayıp kaçıyor. Hep uyarıyoruz ama bu sefer başıma geldi aman çok dikkatli olalım arkadaşlar.  Neyse ki para yoktu. iPad kartlar pasaport vs gitti. Sadece daha dikkatli olmamız yönünde bir uyarı olması için yazıyorum herkese iyi turlar…

Baris Atay:

%95 aynısı benim başıma gelmişti.. Grup otobüsteyken biniyor, benim koltuğa oturuyor, aaa yanlış otobüs deyip çantamla beraber inip gidiyor. .grup salağa bak diye dalga geçiyor.. hepsi 30 saniyeden fazla sürmüyor.. ama bende para mara herşey gitti..  O grubu hiç unutmam, aralarında hibe olarak 650 euro toplayıp bana vermişlerdi.. gözüm dolmuştu..  Gidenler, yerine koyma maliyetleri falan bana yaklaşık 6500 euro ya malolmuştu.. Artık paranın rehberlerde olduğunu bilen hırsızlar, yolcu ile pek uğraşmıyor. . Biz de fosforlu kalemle çizilmiş gibi zaten hemen belli oluyoruz.. bizi kolluyorlar..
Aklıma geldi.. bir de otele check in yaparken çantamızı yere koyuyoruz bazen.. O çantanın da uçması gayet mümkün.

Montecatini de Hotel Cristallino da (funicular yanındaki) 2. Kata merdiven dayayıp odalara girmişler .. Otel , odaların balkon kapılarına ilave sürgülü bir kapı daha yaptırmış, ayrıca asansörde camlarınız kapalı uyuyun diye bir not yazıyor

Erhan Sarikaya:

Aynı şekilde 1 ay önce bu olay benimde başıma geldi. 10 gün önce ise saat 02 gibi akşam vakti kapımın zorlandığını farkedip seslenince kaçma sesini duydum. İki olayda Roma da Via Salaria taraflarında oldu. Rehber arkadaşlardan özellikle Roma da daha dikkatli olmalarında fayda var derim.
Senem Erdogan:

Öncelikle çok geçmiş olsun, büyük şok gerçekten. Bir sürü hırsızlıkla uğraşıyoruz Ispanya’da ama aynısı geçen aylarda Barcelona şehir dışındaki hotelde başıma geldi. Otobüste 45 kişi varken ve kalkmak üzereyken Ekvatorlu bir çocuk şoför camından “havaalanı otobüsü mü” diye sorarken sağda ufak tefek olanı içeri girip benim çantamı kaptı. Tam inerken şans eseri görüp ensesinden yakaladım ve tırnaklarımı geçirdim boynuna, kenara sıkıştırdığım için kolum mosmor olsa da içinde para olan çantayı kurtardım. Üstündeki t-shirt’ de çantayı atıp ustundekinden kurtularak ancak o şekilde kacabildigi icin elimde kaldi. Bunlar saniyeler içinde oldu, o sırada şoförüm çocuğun peşinden koşmaya başladı ve öndeki siyah arabaya yetişti, tam arabanın kapısına atılmışken içerden çok ciddi bir tekme yiyip yaralandı. Cantayı kurtardığımız için baştan koşması yanlıştı. aslında ama.. İşte.. Uyarmaya vaktim olmadı, bir anda koşunca. Ambulans çağırdık. Tedavisi oldu Allah’tan. Böyle durumlarda bi de canınızla uğraşıyoruzsunuz. Çok tehlikeli